5 Ocak 2011 Çarşamba

Saklı Aşk Şarkıları 2011 Albümü Dinle, Yeni Albümü, Şarkıları


Saklı Aşk Şarkıları Ayrılık Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Bir Kızıl Gonca Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Was Ich Dir Sagen Will (Boş Sokak) Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Ağlamakla İnlemekle Dinle, Saklı Aşk Şarkıları El Cordobes (Seni Beklerim Öptüğün Yerde) Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Tamavra Matia (Taa Uzaklarda) Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Gamzedeyim Deva Bulamam Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Deniz Üstü Köpürür Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Tais L’air D’une Chanson (Kadınım) Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Los Ejes De Mi Carreta ( Gülmek İçin Yaratılmış) Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Love In Portofino Dinle, Saklı Aşk Şarkıları Kendim Ettim Kendim Buldum Dinle

0 yorum:

Yorum Gönder