27 Aralık 2010 Pazartesi

Esra Balamir Faka Bastın Dinle, Klibi, Şarkı Sözleri, Klipleri, izle



Esra Balamir Faka Bastın dinle, Esra Balamir Faka Bastın şarkı sözleri, Esra Balamir Faka Bastın klibini izle, Esra Balamir Faka Bastın yeni klibi, Esra Balamir Faka Bastın albümü dinle, Esra Balamir Faka Bastın 2010 dinle


Esra Balamir Faka Bastın Şarkı Sözleri

Say yıllara bunu say vedalara
Yaz tükenen Sevgimin en son damlasına
Vurdumduymaz tafralarla
Say aşkını esirgediğin zamana

Say yaşlara yaşanan telaşlara
Yaz hiçe saydığın hatırımın hesabına
Tarih oldun sen biraz önce
Öylesine sildim ki yok tozun bile

Bastın faka bastın
Beni fazla hafife aldın
Sustum diye yuttum diye
Oh be uyuttum sandın

Bastın Faka bastın
Sen bal gibi de yanıldın
Çantada keklik sandın da
Bak sen açıkta kaldın

0 yorum:

Yorum Gönder